Fundación Casa Serra

Fundación de la casa pairal de fray Junípero Serra en la localidad mallorquina de Petra.

OVERVIEW

The web site fundacioncasaserra.org currently has an average traffic ranking of zero (the smaller the more traffic). We have parsed twelve pages inside the site fundacioncasaserra.org and found two websites linking to fundacioncasaserra.org. There are one contacts and addresses for fundacioncasaserra.org to help you communicate with them. There are one social communication sites linked to fundacioncasaserra.org. The web site fundacioncasaserra.org has been on the internet for seven hundred and sixty-nine weeks, thirty days, eighteen hours, and forty-two minutes.
Oct 2009

FUNDACIONCASASERRA.ORG TRAFFIC

The web site fundacioncasaserra.org has seen varying quantities of traffic throughout the the year.
Traffic for fundacioncasaserra.org

Traffic ranking (by month) for fundacioncasaserra.org

Traffic ranking by day of the week for fundacioncasaserra.org

FUNDACIONCASASERRA.ORG HISTORY

The web site fundacioncasaserra.org was created on October 05, 2009. As of today, it is seven hundred and sixty-nine weeks, thirty days, eighteen hours, and forty-two minutes old.
October

SPAN

Rotary Club de Mallorca - Noticias

Bienvenidos a Rotary Club de Mallorca. Please wait, authorizing . Convertirse en Voluntario de Rotary Club de Mallorca. Historia de la casa Serra. Rotary Club de Mallorca - Noticias. CAMBIO DE PRESIDENCIA de la FUNDACIÓN CASA SERRA. INICIADA LA ACTIVIDAD DE LOS BECARIOS en MALLORCA. Desde el pasado viernes dia 3 de Julio de 2015 y hasta el domingo 5 de Julio llegaron los Becarios.

WHAT DOES FUNDACIONCASASERRA.ORG LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of fundacioncasaserra.org Mobile Screenshot of fundacioncasaserra.org Tablet Screenshot of fundacioncasaserra.org

NA

Emilio MartinezAlmoyna

Paseo Mallorca 17b

palma de mallorca, illes balears, 07011

FUNDACIONCASASERRA.ORG SERVER

Our crawlers detected that a single page on fundacioncasaserra.org took two thousand four hundred and twenty-two milliseconds to download. We could not observe a SSL certificate, so our crawlers consider this site not secure.
164.138.212.27

dns30.cyberneticos.com
dns31.cyberneticos.com

We found that this website is using the Apache server.

Fundación Casa Serra

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web site fundacioncasaserra.org has the following on the homepage, "Joachim Wagner en el Museo Junípero Serra." I saw that the website also said " La Asociación San Junípero Serra organizó el pasado Viernes 10 de Febrero de 2017, en el Museo y Centro de Estudios Junipero Serra de Petra, una interesante conferencia sobre Ramón Llull." They also said " Presidente de la Asociación y Vicepresidente de la Fundación Casa Serra, y por Dª Catalina Font. El Dr Joachim Wagner,."

SEE SIMILAR WEBSITES

fundacioncasatejada.com

José Ortega y Gasset, 17 28006 Madrid. La Fundación Casatejada, sensible a la promoción de la cultura y de los valores, es propietaria de la marca Aceprensa, una agencia periodística especializada en el análisis de tendencias sociales, corrientes de pensamiento y estilos de vida, con una perspectiva internacional. Una Fundación al servicio de la sociedad. Y de la c ooperación al desarrollo. La Fundación Casatejada mantiene un convenio .

Fundación Caser - Portal de la Promoción de la Salud y la Autonomía Personal

Orientación gratuita en Dependencia y Discapacidad. Ir a cuidar el corazón. Combate la astenia primaveral con seis claves. Down España lanza la campaña Auténticos. Sobre 17 puntos en el ranking de la Fundación Compromiso y Transparencia. Para solicitar la valoración de la dependencia. Que es la ley de dependencia.

Fundación Castillo Córdova

Ser el instrumento de ejecución de la inversión social de Cervecería Centro Americana, S. y sus unidades de negocio y socios estratégicos. Condado Naranjo, Comunidad de Negocios, Torre I, 6to.